donderdag 16 januari 2014

Vintage self portrait

 
  
 
 
 

To be dressed as a lady from the past is something I would like every day. Just like in the old days (before the time of colour photography) i colored my own black and white drawing. 
I made my own glasses collection and brought them together with the twenties portrait. It's like a new vintage glasses add. 
I may have found my outfit to my next fifties party! :D


 Van Gogh pastel and color pencil on 300 gr Fabriano drawing paper, 11,5 x 16,5 inch.


-*-

 
 Gekleed als een dame uit het verleden is iets wat ik elke dag graag zou wensen. Net als in vroeger (voor de fotografie in kleur) kleurde ik mijn eigen zwart wit tekening in. Hierbij ontwierp ik een passende brillen collectie en bracht deze samen met mijn jaren twintig portret. Het lijkt net een moderne vintage brillen reclame.


Van Gogh pastel en kleur potlood op 300 gr Fabriano teken papier, 297 × 420 mm 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten